вівторок


Перелік документів для зарахування учня до школи 

1. Заява (відповідного зразка).

2. Оригінал документа про освіту.

3. Копія свідоцтва про народження, або документа, що засвідчує особу здобувача освіти (під час надання копії пред’являється оригінал).

4. Копія чорнобильського посвідчення (за наявності).

5. Медична довідка (оригінал або копія) встановленого зразка  за формою первинної облікової документації № 086-1/о 5. 

6. Довідка у формі № 063/о про проведені щеплення.

 Додаткову інформацію можна отримати  за телефонами 0989284935 (завуч) , 0661663266 (директор). E-mail адреса:  lubyzsk@ukr.net

Разом з нами зробіть своє навчання цікавим і корисним!



1 коментар:

Анонім сказав...

Я Хелена Джуліо з Еквадору, я хочу добре поговорити про пана Бенджаміна на цю тему. надає мені фінансову підтримку, коли всі банки у моєму місті відхилили моє прохання надати мені позику у розмірі 500 000,00 доларів США, я намагався отримати все можливе, щоб отримати позику у моїх банків тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мені, оскільки кредит у мене був низький, але з Божою милістю я дізнався про пана Бенджаміна, тому вирішив спробувати подати заявку на позику. з доброю волею вони нададуть мені позику в 500 000,00 доларів США. запит на позику, який мені відмовили мої банки в Еквадорі, було надзвичайно чудовим з ними вести бізнес, і зараз мій бізнес іде добре. електронною поштою / контактом WhatsApp, якщо ви хочете подати заявку на позику у них. 247officedept@gmail.com WhatsApp контакт: + 1-989-394-3740.

Дописати коментар