Моніторинг якості освіти

Порівняльна таблиця навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання 

 

Річне оцінювання 2017-2018 н.р.

К-сть учнів

Річне оцінювання 2018-2019н.р.

К-сть учнів

Річне оцінювання  2020-2021 н.р.

 

Річне оцінювання  2022-2023 н.р.

 

Річне оцін.
23-24 н.р.

Різниця заг. показників

 

Учні, які мають високий рівень знань з усіх предметів

19 (15 %)

23   (15 %)

25  (18 %)

36 (30%)

28 (23%)

-7  %

Учні, які мають високий рівень знань з усіх предметів, за винятком 1-2

5 (4%)

2  (1 %)

4

 (3 %)

1 (1 %)

7 (6 %)

    =

Учні, які мають високий або достатній рівень знань з усіх предметів

48 (37%)

51  (34  %)

53

 (38 %)

(27%)

35 (28%)

+1%

Учні, які мають високий або достатній рівень знань з усіх предметів за винятком 1-2

20 (15 %)

15

 ( 10   %)

14

( 10   %)

 9 (7 %)

 7

 (6 %)

-1 %

Учні, які мають середній рівень знань більше як з двох предметів.

39   (30%)

60

(40  %)

50

(33 %)

41 (34 %)

47

(38 %)

+4 %

Початковий рівень

 

 

 

 

1

 

Зведена таблиця навчальних досянень учнів 

за І семестр 2021-2022 н.р.  


___________________________________________

___________________________________________

Аналіз показників  та  результатів  семестрового,   річного оцінювання навчальних досягнень учнів  за  2014-2021 рр.

 

 

Річне оцінювання 2014-2015 н.р.

К-сть учнів (%)

Річне оцінювання 2015-2016 н.р.

К-сть учнів (%)

Річне оцінювання 2016-2017 н.р.

К-сть учнів (%)

Річне оцінювання 2017-2018н.р.

К-сть учнів (%)

Річне оцінювання 2018-2019н.р.

К-сть учнів (%)

Семестрове
оцінювання 2019-2020 н.р.
К-сть учнів (%)

Семестрове
оцінювання 2020-2021 н.р.
К-сть учнів (%)

Учні, які мають високий рівень знань з усіх предметів

23 (16%)

17

(12, 1%)

21  (15,1%)

19 

(15 %)

23  

(15 %)

21  

(14 %)

22 

(15,7%)

Учні, які мають високий рівень знань з усіх предметів, за винятком 1-2

8

 (6%)

(2,9%)

1  (0,7%)

5

 (4%)

2  

(1 %)

(3 %)

6

 (4,2 %)

Учні, які мають високий або достатній рівень знань з усіх предметів

52 (37%)

50 (35,7%)

51  (36,7%)

48 

(37%)

51 

(34  %)

46

(30 %)

45 

(32,1 %)

Учні, які мають високий або достатній рівень знань з усіх предметів за винятком 1-2

10 (7%)

24

 (17,1 %)

11

(7,9%)

20 

(15 %)

15

( 10   %)

20

( 13   %)

17 

(12,1 %)

Учні, які мають середній рівень знань більше як з двох предметів.

48 (34%)

45 (32,1 %)

55 (39,6%)

39   (30%)

60

(40  %)

65

(42 %)

50 (35,7 %)

 Якісно-результативний аналіз 

 

Рік/семестр

 

 

Якісний показник

ІІ семестр 2007-2008 н.р.

38%  

ІІ семестр 2008-2009 н.р.

46 %       ↑

І семестр 2009-2010 н.р.

41 %  

ІІ семестр 2009-2010 н.р.

44%      

І семестр 2010-2011 н.р.

31 % ⤋ 

ІІ семестр 2010-2011 н.р.

48 %       ↑

І семестр 2011-2012 н.р.

45 %   

ІІ семестр 2011-2012 н.р.

49 %  

І семестр 2012-2013 н.р.

53 %   

І семестр 2013-14 н.р.

35,6%    

ІІ семестр 2013-14 н.р.

41 %   

2013-14 н.р.

38%  

І семестр 2014-15н.р.

39,1%   

ІІ семестр 2014-15 н.р.

59 %  

І семестр 2015-16 н.р.

54 %   

ІІ семестр 2015-16 н.р.

51 %   

І семестр 2016-17 н.р.

51%   

ІІ семестр 2016-17 н.р.

 52%   

ІІ семестр 2017-18 н.р.

48 %  

І семестр 2018-19 н.р.

50 %   

ІІ семестр 2018-19 н.р.

50 %   

І семестр 2019-20 н.р.

64 %   ↑ 

І семестр 2020-2021 н.р.

52%    





Немає коментарів:

Дописати коментар