Порівняльна таблиця навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання
|
Річне оцінювання 2017-2018 н.р. К-сть учнів |
Річне оцінювання 2018-2019н.р. К-сть учнів |
Річне оцінювання 2020-2021 н.р.
|
Річне оцінювання 2022-2023 н.р.
|
Річне оцін. 23-24 н.р. |
Різниця заг. показників
|
Учні, які мають високий рівень знань з
усіх предметів |
19 (15 %) |
23
(15 %) |
25 (18 %) |
36 (30%) |
28 (23%) |
-7
% |
Учні, які мають високий рівень знань з
усіх предметів, за винятком 1-2 |
5 (4%) |
2
(1 %) |
4 (3 %) |
1 (1 %) |
7 (6 %) |
= |
Учні, які мають високий або достатній
рівень знань з усіх предметів |
48 (37%) |
51
(34 %) |
53 (38 %) |
(27%) |
35 (28%) |
+1% |
Учні, які мають високий або достатній
рівень знань з усіх предметів за винятком 1-2 |
20 (15 %) |
15 ( 10
%) |
14 ( 10
%) |
9 (7 %) |
7 (6 %) |
-1 % |
Учні, які мають середній рівень знань
більше як з двох предметів. |
39
(30%) |
60 (40
%) |
50 (33 %) |
41 (34 %) |
47 (38 %) |
+4 % |
Початковий рівень |
|
|
|
|
1 |
|
Зведена таблиця навчальних досянень учнів
за І семестр 2021-2022 н.р.
___________________________________________
___________________________________________
Аналіз показників та результатів семестрового, річного оцінювання навчальних досягнень учнів за 2014-2021 рр.
|
Річне оцінювання 2014-2015 н.р. К-сть учнів (%) |
Річне оцінювання 2015-2016 н.р. К-сть учнів (%) |
Річне оцінювання 2016-2017 н.р. К-сть учнів (%) |
Річне оцінювання 2017-2018н.р. К-сть учнів (%) |
Річне оцінювання 2018-2019н.р. К-сть учнів (%) |
Семестрове |
Семестрове |
Учні, які мають високий рівень знань з усіх предметів |
23 (16%) |
17 (12, 1%) |
21 (15,1%) |
19 (15 %) |
23 (15 %) |
21 (14 %) |
22 (15,7%) |
Учні, які мають високий рівень
знань з усіх предметів,
за винятком 1-2 |
8 (6%) |
4 (2,9%) |
1 (0,7%) |
5 (4%) |
2 (1 %) |
4 (3 %) |
6 (4,2 %) |
Учні, які мають високий або
достатній рівень знань з
усіх предметів |
52 (37%) |
50 (35,7%) |
51 (36,7%) |
48 (37%) |
51 (34
%) |
46 (30 %) |
45 (32,1 %) |
Учні, які мають високий або
достатній рівень знань з
усіх предметів за винятком 1-2 |
10 (7%) |
24 (17,1 %) |
11 (7,9%) |
20 (15 %) |
15 ( 10 %) |
20 ( 13 %) |
17 (12,1 %) |
Учні, які мають середній
рівень знань більше як з двох предметів. |
48 (34%) |
45 (32,1 %) |
55 (39,6%) |
39 (30%) |
60 (40 %) |
65 (42 %) |
50 (35,7 %) |
Якісно-результативний аналіз
Рік/семестр |
Якісний показник |
ІІ
семестр 2007-2008 н.р. |
38% |
ІІ
семестр 2008-2009 н.р. |
46 % ↑ |
І
семестр 2009-2010 н.р. |
41 % ⤋ |
ІІ
семестр 2009-2010 н.р. |
44% |
І
семестр 2010-2011 н.р. |
31 % |
ІІ
семестр 2010-2011 н.р. |
48 % |
І
семестр 2011-2012 н.р. |
45 % |
ІІ
семестр 2011-2012 н.р. |
49 % |
І
семестр 2012-2013 н.р. |
53 % |
І
семестр 2013-14 н.р. |
35,6% |
ІІ
семестр 2013-14 н.р. |
41 % |
2013-14 н.р. |
38% |
І
семестр 2014-15н.р. |
39,1% |
ІІ
семестр 2014-15 н.р. |
59 % |
І
семестр 2015-16 н.р. |
54 % |
ІІ
семестр 2015-16 н.р. |
51 % |
І
семестр 2016-17 н.р. |
51% |
ІІ
семестр 2016-17 н.р. |
52% |
ІІ
семестр 2017-18 н.р. |
48 % |
І
семестр 2018-19 н.р. |
50 % |
ІІ
семестр 2018-19 н.р. |
50 % |
І семестр 2019-20 н.р. |
64 % |
І семестр 2020-2021 н.р. |
52% |
Немає коментарів:
Дописати коментар