ПОГОДЖУЮ
Директор
_______Кух Микола
31.08.2021 р.
План
заходів ОЗЗСО «Люб’язівський
ліцей»
спрямованих на запобігання та протидію
булінгу (цькуванню) у 2021-2022 н.р.
1. Нормативно-правове
та інформаційне попередження насильства та булінгу
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
1. |
Підготувати
наказ «Про запобігання булінгу (цькування)у
навчальному закладі |
30.08.-31.08. |
Директор |
2. |
Підготувати наказ «Про порядок дій персоналу при
зіткненні з випадками булінгу (цькування) у навчальному закладі» |
01.09.-03.09. |
Заступник
директора з ВР |
3. |
Провести наради
з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькуванню) |
Вересень |
Директор |
4. |
Прийняти
правила для учнів |
Вересень |
Педагог-організатор, класні
керівники |
5. |
Розміщувати
нормативні документи на сайті навчального закладу |
Постійно |
Заступник
директора з ВР |
6. |
Підготувати
брошури з нормативними документами з профілактики булінгу (цькування) в
освітньому середовищі для педагогів |
Жовтень |
Заступник
директора з ВР |
7. |
Підготувати методичні
рекомендації для педагогів: -з вивчення
учнівського колективу; -з
розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей. |
Листопад |
Практичний
психолог |
8. |
Підготувати
тематичні буклети для батьків |
Грудень |
Практичний
психолог |
Робота з вчителями та іншими
працівниками навчального закладу
9. |
Провести
навчальний семінар для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та
заходів реагування |
Осінні
канікули |
Заступник
директора з ВР |
10. |
Провести
інструктивну нараду з питань профілактики булінгу (цькуванню)з технічним
персоналом |
Листопад |
Заступник
директора з ВР |
11. |
Провести
тренінг для вчителів щодо запобігання боулінгу (цькування) у навчальному
закладі |
Лютий |
Практичний
психолог, соціальний педагог |
12. |
Проводити
співбесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного
колективу |
За
результатами кожної чверті |
Заступник
директора з ВР |
13. |
Консультувати
класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій |
Впродовж
навчального року |
Практичний
психолог, соціальний педагог |
Робота з учнями
14. |
Проводити
тренінги для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного
вирішення конфліктів. Тренінги: «Протидія
насильству щодо жінок»(11 класи); «Ми проти насильства»
(11 класи): «Мій улюблений
світ без насильства» (6,7,8,9 класи); «Жити в мирі з
собою та іншими» (4,5 класи); «Ми проти
насильства» (10 клас); «Життя
–найвища цінність людини» (старші класи). |
Листопад Грудень листопад-Грудень листопад Лютий-березень Лютий-березень |
Практичний
психолог |
15. |
Організувати і
провести день толерантності: -оформити
інформаційну дошку «Ми різні, але ми рівні!»; -заняття з
елементами тренінгу «Толерантність врятує світ»(4,8 класи); -флешмоб. |
Листопад |
Практичний психолог,
соціальний педагог педагог-організатор |
16. |
Провести
імітаційну гру для молодших школярів «Якщо тебе ображають» |
Жовтень-листопад |
Класні
керівники |
17. |
Провести
імітаційну гру для учнів середніх і старших класів «Розкажи про насильство» |
Грудень |
Учнівське
самоврядування, педагог-організатор |
18. |
Організувати виставку плакатів «Ми проти жорстокого
поводження з дітьми» (7-11класи) |
Листопад |
ЗДВР |
19. |
Організувати
виставку малюнків «Світ без насильства очима дітей» (5-6 класи) |
Листопад |
ЗДВР |
Робота з батьками
20. |
Проводити консультації психолога з питань
взаємин батьків з дітьми онлайн режимі |
Впродовж року |
Практичний
психолог |
21. |
Підготувати
пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про
випадок боулінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги
дітям |
Жовтень |
Практичний
психолог, ЗДВР |
22. |
Створити
вайбер групу для батьків «Діти без насильства» |
Листопад |
ЗДВР,
практичний психолог |
23. |
Проводити
тематичні батьківські збори в класах онлайн (згідно плану роботи класних
керівників) |
Впродовж року |
Класний
керівник |
Моніторинг освітнього середовища
закладу освіти
24. |
Самооцінка
закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
Раз на рік |
Адміністрація
закладу, колектив |
25. |
Анонімне
анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування)у навчальному
закладі |
Січень |
Соціальний
педагог |
26. |
Анкетування
батьків про безпеку в закладі освіти |
Лютий |
Практичний
психолог |
27. |
Діагностика
стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
Квітень |
Практичний
психолог, соціальний педагог |
28. |
Аналіз
інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в
закладі освіти |
По вимозі |
ЗДВР |
29. |
Підготовка
звіту про виконання заходів з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в
навчальному закладі |
Травень-червень |
ЗДВР |
Немає коментарів:
Дописати коментар