План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

 

ПОГОДЖУЮ

Директор _______Кух Микола

31.08.2021 р.

План заходів ОЗЗСО «Любязівський ліцей»

 спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2021-2022 н.р.

1.     Нормативно-правове та інформаційне попередження насильства та булінгу

№ з/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальні

1.

Підготувати наказ «Про запобігання булінгу (цькування)у  навчальному закладі

30.08.-31.08.

Директор

2.

Підготувати  наказ «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) у навчальному закладі»

01.09.-03.09.

Заступник директора з ВР

3.

Провести наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькуванню)

Вересень

Директор

4.

Прийняти правила для учнів

Вересень

Педагог-організатор, класні керівники

5.

Розміщувати нормативні документи на сайті навчального закладу

Постійно

Заступник директора з ВР

6.

Підготувати брошури з нормативними документами з профілактики булінгу (цькування) в освітньому середовищі для педагогів

Жовтень

Заступник директора з ВР

7.

 

 

 

 

Підготувати методичні рекомендації для педагогів:

-з вивчення учнівського колективу;

-з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей.

Листопад

 

 

 

 

Практичний психолог

 

 

 

8.

Підготувати тематичні буклети для батьків

 

Грудень

 

Практичний психолог

 

Робота з вчителями та іншими працівниками навчального закладу

9.

Провести навчальний семінар для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування

Осінні канікули

Заступник директора з ВР

10.

Провести інструктивну нараду з питань профілактики булінгу (цькуванню)з технічним персоналом

Листопад

Заступник директора з ВР

11.

Провести тренінг для вчителів щодо запобігання боулінгу (цькування) у навчальному закладі

Лютий

Практичний психолог, соціальний педагог

12.

Проводити співбесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу

За результатами кожної чверті

Заступник директора з ВР

13.

Консультувати класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій

Впродовж навчального року

Практичний психолог, соціальний педагог

Робота з учнями

14.

Проводити тренінги для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів.

Тренінги:

«Протидія насильству щодо жінок»(11 класи);

«Ми проти насильства» (11 класи):

«Мій улюблений світ без насильства» (6,7,8,9 класи);

«Жити в мирі з собою та іншими» (4,5 класи);

«Ми проти насильства» (10 клас);

 

«Життя –найвища цінність людини» (старші класи).

 

 

 

 

Листопад

 

Грудень

листопад-Грудень

листопад

 

Лютий-березень

Лютий-березень

Практичний психолог

15.

Організувати і провести день толерантності:

-оформити інформаційну дошку «Ми різні, але ми рівні!»;

-заняття з елементами тренінгу «Толерантність врятує світ»(4,8 класи);

-флешмоб.

Листопад

Практичний психолог, соціальний педагог

 

педагог-організатор

16.

Провести імітаційну гру для молодших школярів «Якщо тебе ображають»

Жовтень-листопад

Класні керівники

17.

Провести імітаційну гру для учнів середніх і старших класів «Розкажи про насильство»

Грудень

 

Учнівське самоврядування, педагог-організатор

18.

Організувати  виставку плакатів «Ми проти жорстокого поводження з дітьми» (7-11класи)

Листопад

ЗДВР

19.

Організувати виставку малюнків «Світ без насильства очима дітей» (5-6 класи)

Листопад

ЗДВР

Робота з батьками

20.

 Проводити консультації психолога з питань взаємин батьків з дітьми онлайн режимі

Впродовж

року

Практичний психолог

21.

Підготувати пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадок боулінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Жовтень

Практичний психолог, ЗДВР

22.

Створити вайбер групу для батьків «Діти без насильства»

Листопад

ЗДВР, практичний психолог

23.

Проводити тематичні батьківські збори в класах онлайн (згідно плану роботи класних керівників)

Впродовж

року

Класний керівник

Моніторинг освітнього середовища закладу освіти

24.

Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності

Раз на рік

Адміністрація закладу, колектив

25.

Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки  булінгу (цькування)у навчальному закладі

Січень

Соціальний педагог

26.

Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти

Лютий

Практичний психолог

27.

Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів

Квітень

Практичний психолог, соціальний педагог

28.

Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти

По вимозі

ЗДВР

29.

Підготовка звіту про виконання заходів з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в навчальному закладі

Травень-червень

ЗДВР

 

Немає коментарів:

Дописати коментар