неділя



В Інтернеті все на відстані витягнутої руки. Треба тільки знати, як витягнути руку. (Януш Вишневский)

Інтернет поступово стає чимось культовим. Особливо для молодого покоління. Назвати його просто мережею, як  переплетення кабелів у банку або установі, означало б відібрати в Інтернету містичну чарівність чогось, що об’єднує незалежно від будь-яких розділень.

Створення мережі Інтернет та її використання великою кількістю людей приводять до такої ситуації, в якій стає очевидним формування нових типів соціальних відносин і соціальної взаємодії. Як зазначає М. Кастельс у книзі «Галактика Інтернет», «з одного боку, створення віртуальних співтовариств, що базуються в основному на комунікації при підключенні в мережу, інтерпретується як кульмінація історичного процесу дисоціації між місцем проживання і створенням соціальних зв’язків у процесі формування співтовариства: нові моделі соціальних відносин приходять на зміну територіально обмеженій взаємодії між людьми. З іншого боку, ті, хто критично налаштований щодо Інтернету, дотримуються думки про те, що розповсюдження Інтернету веде до соціальної ізоляції, розриву соціальних відносин і погіршення сімейного життя внаслідок того, що індивіди ховаються за анонімністю і встановлюють випадкові сьогохвилинні зв’язки, уникаючи особистої взаємодії з іншими в реальних обставинах. Більше того, в Інтернеті велика увага приділяється соціальним взаємодіям, заснованим на рольових іграх і вигаданих персонажах».

Утім, рольові ігри та створення персонажів як основа взаємодії в мережі складають лише незначну частину нових відносин: вони є характерними в основному для підлітків з їхніми віковими психологічними особливостями. Зрештою, соціальні відносини, що складаються в Інтернеті, визначаються реальним, а не вигаданим життям. У 1980-ті роки, коли Інтернет тільки-но виникав, багато хто вважав, що перед людством відкриваються нові казкові можливості комунікації на більш високому рівні  аж до створення співтовариства нового типу. Проте у міру поширення Інтернету в суспільстві стало очевидним, що його вплив виявився не зовсім таким, який передбачався.

У процесі спілкування в соціальних мережах або користування Інтернетом  ми стикаємося з певними проблемами. 

В Інтернету є свої позитивні та негативні сторони. Ці сторони намагались зрозуміти і розкрити десятикласники, вивчаючи тему "Інтернет". А підсумком їхніх старань стало виконання практичної роботи "Твоя інформаційна кампанія в школі. Інтернет. Безпека в Інтернеті".

Учні дійшли висновку, що практичне використання інформаційних технологій  має свої позитивні та негативні наслідки для сучасної людини.  Впроваджуються ІТ в різні сфери на підприємствах, організаціях, органах влади, в науці, на фабриках, між органами влади організовується електронний документообіг.

Інтернет проникає в наше життя. Окрім комп’ютерів та ноутбуків, ми підключаємо до Інтернету все – мобільні телефони, планшети, холодильники, телевізори й багато інших портативних пристроїв. Саме тому дуже важливо знати якомога більше про безпеку у Всесвітній мережі.

Учні створили фото, презентації та відео про безпеку в Інтернеті та розмістили їх на інформаційній дошці в школі та на сторінці школи в мережі  Facebook.

https://youtu.be/vB-r7zHrSdc

https://www.youtube.com/watch?v=pS0gFbtf_wI

https://drive.google.com/file/d/1f79CRozKUnLdXfEjt_34jTbtHwAMv0Nr/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1oUURGJBfd9L4KH4udNnw1tOFxMBgLFWs/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/18eaEY3fZhUifXzzNpwr_iVqIaaLTI0u6/view?usp=sharing

https://www.facebook.com/100024512902955/videos/948846055942482

https://www.facebook.com/100017301630627/videos/830119590908088

https://www.facebook.com/100017873029273/videos/801174100488350

https://www.facebook.com/100017301630627/videos/830117224241658












(Автор публікації  - Віра Василівна Корець) 




Немає коментарів:

Дописати коментар