НУШ

Нормативна база для 5 кл.

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.  Наказ МОН від 01.04.22 №289 Додаток до наказу МОН від 01.04.22р.№289

Навчально-методичний посібник «НУШ: путівник для вчителя 5–6 класів»

У посібнику представлено методичні матеріали, які допоможуть учителям створювати нове освітнє середовище у базовій школі, забезпечити активну взаємодію учасників освітнього процесу на уроці, використовувати діяльнісний підхід у навчанні.
Путівник розміщено за покликанням: http://surl.li/ccwcf


_____________________________________________________________________________________

Нормативна база  для  1-4 кл.

Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3725-22 “Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу”

Державний стандарт початкової освіти (постанова Кабінету Міністрів України 21 лютого 2018 р. № 87 (зі змінами)

Типові освітні програми для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти Типові освітні програми для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти


Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти:

Свідоцтво досягнень для 1-2 класу, 

(розроблене згідно наказу №813 від 13.07. 2021 року (додаток 2). Можуть використовувати школи, в яких мистецька освітня галузь реалізується двома окремими предметами: образотворче мистецтво, музичне мистецтво. Свідоцтво в форматі docx, можна редагувати).

Свідоцтво досягнень для 3-4 класів 

(Надрукована і оформлена робота відповідно до Додатка №2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”). Документ для друку у форматі А5, у вигляді книжечки.)

Свідоцтва досягнень для 1-4 класів,  

(розроблені за Типовою освітньою програмою Савченко О. Я. )




Немає коментарів:

Дописати коментар