Що таке інклюзивна освіта?
Інклюзивна освіта дає можливість усім учням у повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.
Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.
Переваги інклюзивної освіти
Діти навчаються разом у звичайній школі.
Положення про організацію інклюзивного навчання в ОЗЗСО «Люб’язівський ліцей»
Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
 
Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.
Діти отримують можливість жити разом з батьками.
Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.
Діти отримують можливість жити разом з батьками.
Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.
Інклюзивна освіта в ОЗЗСО "Люб'язівський ліцей"
Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Наказ від 01. 09.2025 № 115-к "Про організацію індивідуального навчання (педагогічний патронаж) учня 11 класу у 2025/2026 н.р."
Положення про ресурсну кімнату
_______________________________________________________________________
Нормативні документи та методичні матеріали МОН Укріїни  
Наказ МОН України від 08.06.2018 р.  № 609  "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти   (у редакції наказу Міністерства
освіти і науки України від 29.05.2025 р. №787)  
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с. ISBN 978-966-2432-33-6Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
 
Немає коментарів:
Дописати коментар