Для створення інклюзивного середовища в ОНЗ
відкрито один інклюзивний клас (3-й) в якому навчається учень з особливими освітніми потребами (ООП), та створена команда психолого-педагогічного
супроводу дитини з ООП (наказ № 38-о/д від 31.08. 20 р. «Про
організацію інклюзивного навчання»).
З цією дитиною педагоги працюють за індивідуально
складеним навчальним планом, до складання якого залучають батьків дитини,
відповідно до рекомендацій Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку
розвитку дитини від 21.08.2020 р. № 85, наданим Комунальною установою
«Інклюзивно-ресурсний центр» Любешівської селищної ради Волинської області.
В кабінеті соціально-психологічної служби наявні дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами. Одним із головних завдань закладу є створення та облаштування ресурсної кімнати.
____________________________________________________________________
НАКАЗ від 31.08.20 № 38-о/д " Про організацію інклюзивного навчання"
На підставі Закону України
«Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та
дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010
року № 244-VІ, Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011
року № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в
загальноосвітніх навчальних закладів», Висновку про комплексну
психолого-педагогічної оцінку розвитку дитини від 21.08.2020 р. № 85 (далі
Висновку), зробленого Комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр»
Любешівської селищної ради Волинської області, заяви від мами Федорук Оксани Андріївни, та з метою реалізації права дитини з особливими
освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та
інтеграцію в суспільство
НАКАЗУЮ:
1. Організувати у 2020/2021н.р.
інклюзивне навчання для учнів з особливими освітніми потребами у встановленому
порядку відповідно до Висновку інклюзивно-ресурсного центру Любешівської
селищної ради з 01.09.2020 року (Додаток 1)
2. Для організації інклюзивного навчання створити команду
психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (далі
– команда супроводу) в складі:
- Сидоренко Ніни Лазарівни – класовода 3 класу;
- Олішкевич Валентини Петрівни – заступника
директора школи з НВР;
- Приймак Валентини Григорівни – практичного психолога;
- Медведюк Валентини Михайлівни – соціального працівника;
- Люсік Олени Степанівни – вчителя англійської мови в
початкових класах, асистента вчителя;
- Майструк Валентини Володимирівни – вчителя
образотворчого мистецтва;
- Кух Оксани
Миколаївни – вихователя ГПД у другому класі;
- Федорук Оксани Андріївни – мами Федорука Іллі
Миколайовича.
3. Команді супроводу:
3.1. Під час роботи користуватися Примірним
положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими
освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
затвердженого наказом МОН від 08.06.2018 №609.
3.2. Здійснювати
навчання в класах з інклюзивним навчанням за типовими навчальними планами,
програмами, підручниками та посібниками, рекомендованими МОН для закладів
загальної середньої освіти.
3.3. Здійснювати
навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням відповідно до
робочих навчальних планів школи, складених на 2020/2021 н. р. на основі Типових
навчальних планів закладів загальної середньої освіти, з урахуванням індивідуальних
особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми
потребами.
4.
Продовжити формування ефективної системи освіти дітей та підлітків з обмеженими
можливостями здоров'я для повного та успішного
включення їх у загальноосвітній простір.
5. Асистенту вчителя Люсік О.С.:
5.1. Забезпечити психолого-педагогічний супровід учня з
особливими
освітніми потребами.
5.2. Здійснювати моніторинг розвитку пізнавальних процесів,
інтелектуального розвитку та особистісних якостей школяра; відображати
зміни в картці індивідуального розвитку.
5.3. Забезпечити надання консультативної допомоги
з боку спеціалістів вузького профілю ІРЦ (логопеда, дефектолога).
5.4. Скласти
індивідуальні програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
5.5. Надавати
консультаційно-діагностичні послуги класоводам, вчителям предметникам, класним
керівникам щодо особливостей індивідуалізації та диференціації навчання дітей
та підлітків з обмеженими можливостями здоров'я.
5.6. Залучати
дитину з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів
з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних
особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану його здоров'я.
5.7. Залучати
до роботи з дитиною з особливими освітніми потребами, який навчається в
інклюзивному класі волонтерів.
6. Заступнику
директора з НВР Олішкевич В.П:
6.1. Забезпечити
консультаційно-методичну допомогу учасникам
освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей та підлітків з
обмеженими можливостями здоров'я.
6.2. Забезпечити
поширення педагогічного досвіду, поетапне підбиття підсумків та оприлюднення
результатів з питання організації інклюзивної освіти .
6.2. Сприяти
підвищенню кваліфікації педагогічних працівників на спеціальних курсах
підвищення кваліфікації при Волинському ІППО.
6.3. Узяти під особистий
контроль відповідність програмового забезпечення навчально-виховного процесу
учнів з особливими освітніми потребами згідно з висновками та рекомендаціями
ІРЦ.
6.4. Скласти
розклад уроків для дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021н.р. з
урахуванням індивідуальних особливостей його навчально-пізнавальної діяльності,
динаміки розумової працездатності впродовж дня й тижня з дотриманням
санітарно-гігієнічних вимог.
6.5.
Організувати моніторинг навчальних досягнень учнів з особливими потребами
відповідно до загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з
особливостями психофізичного розвитку.
6.6. Забезпечити
системну організаційно-методичну, консультативно-роз'яснювальну роботу серед
педагогічних працівників, батьків, громадськості щодо забезпечення права на
освіту дітям з особливими потребами.
7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Немає коментарів:
Дописати коментар