Інклюзивна освіта


Для створення інклюзивного  середовища в ОНЗ відкрито один інклюзивний клас (3-й) в якому навчається учень з особливими освітніми потребами (ООП), та створена команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП (наказ № 38-о/д від 31.08. 20 р. «Про організацію інклюзивного навчання»).

З цією дитиною педагоги  працюють за індивідуально складеним навчальним планом, до складання якого залучають батьків дитини, відповідно до рекомендацій Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 21.08.2020 р. № 85, наданим Комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр» Любешівської селищної ради Волинської області.

В кабінеті соціально-психологічної служби наявні дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами.  Одним із головних завдань   закладу є  створення та  облаштування ресурсної кімнати.

____________________________________________________________________

НАКАЗ від 31.08.20      № 38-о/д    " Про організацію інклюзивного навчання" 

На підставі Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 року № 244-VІ, Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладів», Висновку про комплексну психолого-педагогічної оцінку розвитку дитини від 21.08.2020 р. № 85 (далі Висновку), зробленого Комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр» Любешівської селищної ради Волинської області, заяви від мами Федорук Оксани Андріївни, та з метою реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство

НАКАЗУЮ:

1. Організувати у 2020/2021н.р. інклюзивне навчання для учнів з особливими освітніми потребами у встановленому порядку відповідно до Висновку інклюзивно-ресурсного центру Любешівської селищної ради з 01.09.2020 року (Додаток 1)

2. Для організації інклюзивного навчання створити команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (далі – команда супроводу) в складі:

- Сидоренко Ніни Лазарівни – класовода 3  класу;

- Олішкевич Валентини Петрівни – заступника директора  школи з НВР;

- Приймак Валентини Григорівни – практичного психолога;

- Медведюк Валентини Михайлівни – соціального працівника;

- Люсік Олени Степанівни – вчителя англійської мови в початкових класах, асистента вчителя;

- Майструк Валентини Володимирівни – вчителя образотворчого мистецтва;

- Кух Оксани  Миколаївни – вихователя ГПД у другому класі;

- Федорук Оксани Андріївни – мами Федорука Іллі Миколайовича.

3. Команді супроводу:

3.1. Під час роботи користуватися Примірним положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти затвердженого наказом МОН від 08.06.2018 №609.

3.2. Здійснювати навчання в класах з інклюзивним навчанням за типовими навчальними планами, програмами, підручниками та посібниками, рекомендованими МОН для закладів загальної середньої освіти.

3.3. Здійснювати навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням відповідно до робочих навчальних планів школи, складених на 2020/2021 н. р. на основі Типових навчальних планів закладів загальної середньої освіти, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.

4. Продовжити формування ефективної системи освіти дітей та підлітків з обмеженими можливостями здоров'я для повного та успішного
включення їх у загальноосвітній простір.

5. Асистенту вчителя Люсік О.С.:

5.1.         Забезпечити психолого-педагогічний супровід учня з особливими
освітніми потребами.

5.2.         Здійснювати моніторинг розвитку пізнавальних процесів,
інтелектуального розвитку та особистісних якостей школяра; відображати
зміни в картці індивідуального розвитку.

5.3.         Забезпечити надання консультативної допомоги з боку спеціалістів вузького профілю ІРЦ (логопеда, дефектолога).

5.4. Скласти індивідуальні програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

5.5. Надавати консультаційно-діагностичні послуги класоводам, вчителям предметникам, класним керівникам щодо особливостей індивідуалізації та диференціації навчання дітей та підлітків з обмеженими можливостями здоров'я.

5.6. Залучати дитину з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану його здоров'я.

5.7. Залучати до роботи з дитиною з особливими освітніми потребами, який навчається в інклюзивному класі волонтерів.

6. Заступнику директора з НВР Олішкевич В.П:

6.1.   Забезпечити консультаційно-методичну допомогу учасникам
освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей та підлітків з
обмеженими можливостями здоров'я.

6.2. Забезпечити поширення педагогічного досвіду, поетапне підбиття підсумків та оприлюднення результатів з питання організації інклюзивної освіти .

6.2. Сприяти підвищенню кваліфікації педагогічних працівників на спеціальних курсах підвищення кваліфікації при Волинському ІППО.

6.3. Узяти під особистий контроль відповідність програмового забезпечення навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами згідно з висновками та рекомендаціями ІРЦ.

6.4. Скласти розклад уроків для дитини з особливими освітніми потребами на 2020/2021н.р. з урахуванням індивідуальних особливостей його навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності впродовж дня й тижня з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

6.5. Організувати моніторинг навчальних досягнень учнів з особливими потребами відповідно до загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з особливостями психофізичного розвитку.

6.6. Забезпечити системну організаційно-методичну, консультативно-роз'яснювальну роботу серед педагогічних працівників, батьків, громадськості щодо забезпечення права на освіту дітям з особливими потребами.

7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 Директор  _________М.В. Кух


 


Немає коментарів:

Дописати коментар